pátek 11. ledna 2013

Give me love - KONIEC


 Baby , je mi to ľúto , ale dávam tomuto príbehu oficiálny koniec! Dôovod ? Dlho , veľmi dlho som rozmýšľala nad tým  , že prečo som Directionerka . Na začiatku , teda v marci 2012 som si chalanov strašne obľúbila . Teraz sa však všetko zmenilo . Oni sa zmenili . Viem , že zmena je život , ale mne ptoste prídu iný . Dospelý . Už to nie sú tí 5 pobláznení chalani ako ešte z čias X - Factoru . 
Raz som si dala od nich "dovolenku" a odlajkla som všetky stránky na FB . Na moje prekvapenie som ani nevyhľadávala novinky . Nič . Vôbec nič. Ako keby neexistovali . Až teraz v jauári som si povedala , že končím . Odchádzma z 1D FAMILY . Zo stien som odlepila plagáty , vymazala som si všetký fotky v PC , ale pesničky som si nechala . Aspoň to mi ostane . Ale s Directionerstvom som skončila . Niektorí si teraz poviete , že nikdy som nebola pravá DIRECTIONERKA . Ale to nie je pravda . Bola som Directionerka telom aj dušou a povedala som , že navždy aj budem . Ale tak ako aj chalani , tak aj ja dospievam . Nemôžem svoje najkrajšie roky života prežiť medzi 4 stenami a sedením pred PC a čakať na novinky chalanov . Bolo to veľmi ťažké rozhodnutie . Nie jedna slza mi vyšla z očí , ale inak sa to nedá . Chalani sa mi máličko aj odcudzili . Proste som len obyčjná fanynka , ktorá počúva ich pesničky . Nič viac . 
Je mi to ľúto , že príbeh GIVE ME LOVE nedokončím . Nie som directionerka , tak ani nemám dôvod prečo príbeh dokončiť . 
S týmto sa vám chcem poďakovať za to , že som mohla byť v tej najúžasnejšej "rodine" menom 1D Family . Ďakujem! 
One Direction forever in my ♥ .


-Veronica 


Žádné komentáře:

Okomentovat