neděle 6. ledna 2013

Give me love - 4.časť

Title : Give me love
By : Veronica
Part : 4 - Kolotoč blbostí

Zobudila som sa skoro ráno . Bolo niečo po 5 hodine . Mama a otec , myslím si že ešte spali .
Vstala som z postele , obliekla som si huňatý župan a zišla som dole do kuchyne . Z chladničky som si vybrala mlieko a zo skrinky cereálie . Vybrala som misku , nasypala som cereálie a naliala som mlieko . Sadla som si k stolu a najedla som sa .
Misku som odložila do drezu a vyliezla som naspäť do izby . Bolo ešte len pol 6 . Zapla som si Macbook a išla som na FB . Nikto ešte nebol online , ako inak . Na Slovensku je len pol 5 a vtedy Zuzka a Kaťa ešte spia . Odhlásila som sa a zapla som si pesničku . Zapla som si starú , dobrú pesničku od Justina Timberlakea – What Goes Around . Ako 14 ročná som na ňom bola závislá . Bola som aj na jeho 3 koncertoch . Jedno bolo v Bratislave a dve vo Viedni . Od 16 som ho už nepočúvala , ani neviem prečo .Proste len jedného dňa som prestala počúvať jeho pesničky , albumy som odložila do krabice , ktorú som odložila na skriňu .
Odišla som do mojej šatne a vybrala som krabicu , v ktorej som mala odložené CD Justina Timberlakeho a ešte som tam aj iné našla . V jednom čase som mala rada aj skupinu Tokio Hotel , v krabici som mala od nich 3 CD a 2 knihy . Našla som tam aj CD Lily Allen , P!nk , Nelly Furtado , The Pussycat Dolls  a na moje prekvapenie som tam našla aj CD od Loba Ismaila a ja som si myslela že som to CD už dávno vyhodila . Zobrala som CD do ruky a pozrela som sa na na druhú stranu obalu . Moje najobľúbenejšie pesničky od neho boli SUZANNA a TY SI MOJA LÁSKA . Síce to bol jordánsky spevák , ale slovenčina mu celkom aj išla . CD od Justina Timberlakea som smachtla a krabicu som odložila . Vyšla som do izby a pozrela som sa na hodinky . Tie , už ukazovali pol 7 !
„To tak dlho som pozerala na staré veci ?“ Spýtala som sa samej seba a už som vyberala oblečenie , ktoré si vezmem do školy .

Vošla som do triedy a sadla som si dozadu do poslednej lavice . Z tašky som vybrala iPod a do uší som si dala do slúchatká a zapla som si pesničky .
„Ehmm“ Niekto ma poťlapkal po ramene . Otočila som sa .
„Prosím ?“ Vybrala som si z ucha slúchatko .
„Môžem si k sebe sadnúť ?“
„Jasné môžeš , lenže ty ešte nikde nesedíš ?“
„Mala som , ale včera som nebola v škole tak som už nemala miesto . Inak ty si tu nová , že ?“
„Áno som . Predvčerom sme sa prisťahovali . Inak som Liliana Koránová , ale volajú ma Lili .“ Podala som jej ruku .
„Ja som Natasha McKenzi – Thompson , ale volajú ma len Natalie , alebo Naty .“ Podala mi ruku a usmiala sa . „Inak odkiaľ si ?“ Dodala .
„Ja som zo Slovenska , ale určite tú krajinu nepoznáš .“
„Poznám ! Tiež som tam bývala istý čas .“ Povedala , tentoraz po slovensky . Od radosti som vykríkla a objala som ju .
„Čo ti je ?“ Medzi smiechom sa ku mne ozvala .
„Nič , len som rada že je tu niekto zo Slovenska a nemusí stále s niekým kecať po anglicky .“ Povedala som na jeden nádych . Natalie sa na mňa len čudne pozrel a vybuchla do smiechu .
„Olalá , Natasha sa nám skamarátila .“ Prišla k nášmu stolu nejaká nafúkaná blondýna .
„Nechaj ma napokoji !“ Zavrčala na ňu . „Krava“ Dodala potichšie , keď už tá odišla .
„Kto to bol ?“ Spýtala som sa a pritom som pozerala na dosť nahnevanú Naty .
„Ona ? Ona je Anne Mary Olson ,volajú ju iba Anne . „Kráľovná“ školy . Nafúkaná trapka . Neznášam ju , každého kto nie je z jej vrstvy odsudzuje . A ešte tie jej dve opičky , ktoré stále za ňou lezú . Ta s hnedými vlasmi je Megan Manson , ale volajú ju Meggie . A tá druhá tiež s čiernýmii vlasmi je Elizabeth Sheenon , ale volajú ju Elis . Ale to nie je podstatné . Ich si nikto nevšíma iba tú Anne  .“Mračila sa pri čom rozprávala .
„Aha a ja krava som si myslela že iba u nás sú také namyslené mrchy .“ Zasmiala som sa a Naty tiež .

Prechádzali sme sa s Naty po átriu školy a rozprávali sme sa .
„Počuj Lili , nezájdeme dneska niekam ? Je piatok a nechcem sa doma nudiť .“
„Jasné môžeme , vieš kde bývam . Teda bývame na tej istej ulici a to je výhoda .“ Zasmiala som sa .
„Tak dobre , dneska okolo 6 pôjdeme do neďalekého parku .“
„Jasné ! Bože som taká šťastná !“
„Prečo ?“
„Našla som si kamarátku , ktorá zároveň vie aj po slovensky a najlepšie z toho je , že cez prázdniny sa nebudem nudiť !“ Usmiala som sa a objala som Naty .
Zvonilo .
„Poďme už radšej do triedy .“ Navrhla som .

„Uuuuf ! Ďalšia BFF skupina ! Ooops ! Neni to skupina , ale len duo . Či ? Ešte dakoho máte ? Ducha ? Alebo vymyslenú bytosť ?“ Dobiedzala Anne .
„Sklapni krava !“ Zakričala som .
„Úúúúúf !“ Zaznelo v triede .
„Čo si to povedala ty malá mrcha ?“ Postavila sa predo mňa a musela sa nahnúť , lebo bola vyššia ako ja . Aj ja by som bola vyššie , kebyže nosím 3 – metrové opätky .
„Citujem : Sklapni krava !“ Zasmiala som sa povýšenecky .
„Toto si nedovoľuj dievča , lebo zle dopadneš . Radím ti !“ Otočila sa na štekloch a odkráčala k svojej parte opičiek .
„Lili ! Toto už nikdy nerob ! Zle dopadneš , radím ti ! Ja ju poznám .“ Prišla za mnou Naty . Sadli sme si na miesta a do triedy vošla triedna .

„Tak ahoj Naty , potom večer .“ Objala som ju a ponáhľala som sa na parkovisko , totiž tam ma čakal môj otec .Vošla som do auta , pozdravila som ho a čakala som kým dôjdeme domov  .

„Ahoj Lili  , ako škola ?“ Prišla ku mne mama .
„Ahoj mami , super ! Úplne úžasné !“
„Prečo ?“ Spýtala sa ma a mala na tvári široký úsmev .
„Mám novú kamarátku ! Volá sa Natasha , ale volajú ju Naty . A najlepšie sú na tom 2 veci ! Býva na tejto ulici kde my a žila na Slovensku ! Čiže vie po slovensky ! OMG ! som taká šťastná !“ Kričala som na celý dom .
„Dobre, dobre . Len už choď hore . Večer ideme do kina !“
„Nie ! Ja idem von s Naty !“
„Ani včera si nebola s nami .“
„Ale mne sa nechce . Choď len ty s otcom na nejaký ten romantický film a mňa z toho vynechajte .“ Vyšla som do izby a zavrela som za sebou dvere . Sadla som si k stolíku a vybrala som z vačku mobil . Mala som 4 neprijaté hovory a 1 správu . Pozrela som sa kto mi volal  . Harry . Chcela som m zavolať naspäť , ale najprv som pozrela na správu . Bola tiež od Harryho .
„Ahoj Lili . Škoda že nezdvíhaš . Dneska prídem po teba presne o 18:00 . Buď pripravená , koná sa u nás totiž taká „menšia“ party . xxx-Harry“
„Do prčíc ! Ja som sa dohodla na 6 s Naty ! OMG ! Ja sa zabijem , teraz akože komu mám povedať že nejdem ?“ V sebe som vrieskala , ako keby sa v mojej hlave začala 3.svetová vojna .
„Ahoj Harry . Prepáč , ja som na dneska úplne zabudla . Dohodla som sa s kamoškou , že pôjdeme von . Nebude ti vadiť ak neprídem ? Vážne sorry . x-Lili“
Takto znela moja správa . Dúfam , že sa Harry nenahnevá . Nechcem stratiť kamaráta , i keď ho poznám sotva 2 dni . Položil som mobil na stolík a zvalila som sa na posteľ . Hneď ako som sa zvalila , tak mi pípla SMS . Harry .
„A čo keby s tebou prišla aj kamarátka ? Čím viac osôb , tým väčšia zábava . Tak čo nato ?“
Čítala som to a usmievala som sa s takým priblblým úsmevom .
„Odpíš mu!“ Zakričalo moje vnútorne ja .
„Okey , tak ideme . Tak večer o 18:00 .“
Odpísala som .
„To čo za kravinu som mu poslala ?“ Pýtala som sa v sebe .

„Lili ! Tu je Naty !“ Zakričala mama zdola . Zbehla som dole , schmatla som Naty za ruku a ťahala som ju hore .
Vošli sme do mojej izby a Naty mala otvorené ústa !
„Naty ! Zavri si ústa inak ti tam vletí mucha !“ Zaškerila som sa . Naty pokrútila hlavou a pozrela sa na môj stolík , kde som mala Macbook . Zase otvorila ústa !
„Natsha ! Zatvor ústa !“ Zarevala som na ňu a začala som sa smiať . Pozrela sa na mňa .
„Toto myslíš vážne ? Mega izba ! Macbook ! Čo ešte ? Už len jedna izby chýba , ktorá je len ako šatník .“ Uškrnula sa .
„No , ehmm ...“ Začala som .
„Ty máš aj izbu kde je len šatník ?!“ Vykríkla .
„Noooo , tamtie dvere .“ Povedala som a Naty už nebolo . Vletela do môjho šatníka ako torpédo a hneď sa aj vrátila .
„Že to nemyslíš vážne ? Že je to len sen ? Že ?!“ Vykríkla a pri tom sa priblble usmievala .
„Naty ! Toto je krutá realita . Ak budeš dačo chcieť , tak ja ti požičiam . Len prosím ťa sklapni a sadni si na posteľ , niečo ti musím povedať .“ Zavrčala som až Naty sa ma začala báť . Sadla si na posteľ a ani nežmurkla .
„Ideme na party !“ Vykríkla som a začala som skákať a tlieskať rukami .
„Čo ?! Kde ?! Kedy ?! S kým ?!“ Vystrelila z postele a vyzerala ako tesne pred infarktom .
„Party . Dnes o 18:00 . U kamaráta . S kamarátom a s jeho kamarátmi .“ Povedala som pomaličky aby to aj ona pochopila .
„Aha , tak ja idem domov aby som všetko stihla .  A nebude vadiť tvojmu kamarátovi ak tam prídem tiež ?“
„Nie , on sám navrhol aby sme išli obe  a nikam nejdeš ! Ja ti dačo požičiam .“ Povedala som a usmiala som sa .
Naty začala skákať a pišťať ako malé dieťa . Niekedy ako dieťa mi aj pripadá a to ju poznám necelý deň .

„Toto nie . Nie . Nie . Nikdy . Hrôza . Nie ! Nie ! Nie !!! Toto áno !“ Vykríkla som , Naty sa na mňa iba čudne pozerala a pozorovala , že čo robím .
„Takže toto si mám obliecť ? Vážne ?!“Zhíkla . „Je to úplne mega ! Ďakujem !“Objala ma .
Naty odišla do kúpeľne aby sa prezliekla a potom sa vrátila v šatách , ktoré som jej požičala .
„Sedia ti ako uliaté !“ Usmiala som sa .
„Aj ty vyzeráš úžasne ! Ségra !“ Povedala . Za ten čas , kým sa Naty obliekla , tak ja by som sa stihla aj 3-.krát prezliecť .
Vošli sme do kúpeľky , aby sme sa pripravili na party .

„Lili ! Prišiel pre teba niekto !“ Kričala mama z chodby .  S Naty sme schmatli tašky a behali sme dole . V dverách stál Harry . Kto iný .
„Ahoj Harry . Toto je Natasha .“
„Ahoj Lili , ahoj Natasha .“
„A-a-ahoj Harry . Ja som Naty .“
Harry jej podal ruku a Naty vyzerala ako keby išla odpadnúť !
„Naty , deje sa niečo ?“ Vystrašene som sa na ňu pozrela .
„Nie , nič sa nedeje . Len on je Harry . Harry Styles ! Z One Directionu ! Chápeš to ?!“
„Nie nechápem to ! ˇo všetci vidíte na tej skupine ?“ Spýtala som sa . „Bez urážky .“ Otočila som sa na Harryho .
„To je v pohode .“ Usmial sa .
„Tak ideme ?“ Spýtala sa nedočkavá Naty .
Vyšli sme von a nasadli sme do auta . Cesta autom trvá asi 2 minúty , takže ani som  nezačala žiadnu dlhú debatu a ani krátku . Proste sme všetci sedeli v auta , ako keby bez duše .
Dorazili sme , vystúpili sme z auta a namierili sme si to k ich domu . Totiž až teraz som si uvedomila že to je vila , ale nie nejaká veľká ale taká menšia . Vošli sme dnu a Naty sa niekam rozbehla . 
   

7 komentářů:

  1. ďalšiuuuuuuu!!! rýchlo je to ako droga!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ďalšia bude zajtra , keď prídem domov zo školy :) .

    OdpovědětVymazat
  3. Super, brutál, mega úžasné ^^ Ďalšiu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Holky , tomuto príbehu som dala oficiálny koniec . Príčinu nájdete v novom príspevku :)

    OdpovědětVymazat