pátek 4. ledna 2013

Give me love - 3.časť

Title : Give me love
By : Veronica
Part : 3 - (ne)známy

Zišla som dole a v dverách stál Harry .
„Ahoj Harry .“
„Ahoj Lili , tak ideme ?“
„Jasné , počkaj ešte 5 minút .“ Vybehla som hore do izby pre kabát a vrátila som sa dole k Harrymu . „Teraz už môžeme ísť .“

Sedeli sme v parku a rozprávali sme o nezmysloch . Ešte stále som nezistila , že kde som vlastne Harryho videla alebo počula .
„Do Hitlerových bombarďákov ! Predsa to je Harry Styles ! Z X Factoru ! On tam vystupoval aj so svojou skupinou , ale nevyhrali .“ Vykríkla som v sebe .
„Ajaj ! Už viem kto si ! Ty si ten Harry Styles , ktorý vystupoval s kamarátmi v X Factore pred 2 rokmi . Ale nevyhrali ste , nie ?“ Dívala som sa na neho .
„No vlastne aj hej .“ Usmial sa .
Ďalej sme sa bavili už len o nezmysloch . O pol 9 sme sa zhodli , že už bude najvyšší čas aby som išla domov . Zajtra mi totiž začína škola , ktorá bude trvať týždeň a pol !

„Som doma !!!!!“ Zakričala som pri vstupe do domu , až o čosi neskôr som si uvedomila že som sama doma .
„A teraz bude Party Hard !“ Zarehotala som sa . „Kebyže tu aj niekoho poznám .“ Smutne som dodala .
Vyšla som teda do svojej izby a zapla som svoju krásku . Surfovala som  po nete a písala som si s Kaťou ! Strašne im chýbam , ale zas aj oni mne . Chcem sa vrátiť opäť na Slovensko , ale to je asi už nemožné !

„Sme doma !“ Zakričala mama zdola okolo pol 11 večer !
„Kde ste boli tak dlho ?“ Pýtala som sa už pri tom , ako som behala dole po schodoch .
„Boli sme na večeri , potom sme boli v parku a nakoniec sme boli na prechádzke po rušnom Londýne .“ Usmiala sa mama a bola rozžiarená ako také slniečko .
Usmiala som sa na rodičov a vrátila som sa naspäť do postele ! Predsa zajtra škola ! Ach !

„Zlatko vstávaj , inak zmeškáš školu .“ Budila ma ráno mama .
„Ešte 5 minút !“
„No tak dievča ! Vstaň !“ Už vravela vážnejším hlasom .
„Dobre , dobre . Už vstávam !“ Vyskočila som z postele .
Obliekla som si teplučký župan a zišla som dole do kuchyne na raňajky .

„Dobré ránko .“ Pozdravil ma otec a neodtrhol pohľad od novín .
„Aj tebe .“ Zamrmlala som popod nos .
Zjedla som raňajky a vrátila som sa do izby , aby som sa obliekla do školy .
„Lili ! Pohni si , inak ťa oco do školy nevezme !“ Kričala zdola mama .
Zobrala som si tašku a upaľovala som dole . Nasadli sme do auta a išli sme do školy .

„Aleluja ! Domov , sladký domov !“ Zakričala som keď som vošla do domu .
„Tak ako bolo v škole ?“ Podišla ku mne mama s varechou v ruke .
„Fajn , kebyže som tam dakoho aj poznala . Ešte dobre , že mi tam dovolili ísť na Tablete na net .“Povzdychla som si .
„Spoznala si tam inak niekoho ?“
„Nie . Zatiaľ .“ Pokrčila som plecami .
„Inak zháňal tu ťa ten chalan , ktorý aj včera . Máte spolu niečo ? Poznáš ho len 2 dni !“
„Bože mami , nerob z toho drámu ! Teraz sa s ním nemám kamarátiť lebo ho krátko poznám ? Preboha on je jediný človek , ktorého zatiaľ  poznám !“ Povedala som vetu na jeden dych . Sama som sa čudovala , že som to dokázala . „A čo chcel ?“ Dodala som nakoniec .
„Iba sa pýtal , že kde si . Keď som mu povedala , že v škole , tak zosmutnel a odišiel .“
„Aha , dobre . Kebyže zase príde , tak ma zavolaj !“
„A kde ideš ?“
„Do izby .“
„Nie si hladná ?“
Pokrútila som hlavou a vyšla som do izby . Išla som na net a už mi svietila kolonka so žiadosťom o priateľstvo na FB . Otvorila som a na moje prekvapenie to bol Harry . Kto iný , predsa nikoho nepoznám .
Ako náhle som mu prijala , tak mi aj hneď prišla správa .
„Ahoj , nezájdeme niekam ?“
„Môžeme J
„O 10 minút som u teba .“ Odpísala a odhlásil sa .
Obliekla som sa , nalíčila som sa a dole už zvonil zvonček .
„Lili ! Tu je ....“ Chcela dopovedať , ale ja som skríkla . „Idem !“
Rýchlosťou blesku som zišla dole a už som brala kabát a už som zatvárala za sebou dvere .
„Ahoj Harry .“ Usmiala som sa .
„Ahoj Lil , rád ťa vidím .“ Usmial sa a vystískal ma .
Usmiala som sa na neho a išli sme do neznáma .
„Kde ideme ?“ Prerušila som trápne ticho .
„Ku mne a ku kamošom . Nebude ti to vadiť ?“
„Nie . Rada spoznám tvojich kamarátov .“ Usmiala som sa a išli sme ďalej .
„Poď !“ Skríkol Harry a chytil mi ruku . Začali sme utekať . Popri behu som sa stihla spýtať , že prečo beháme . Harry mlčal . Neznášam to , keď niekto vtedy mlčí , keď sa ho niečo pýtam . Arghh .

Vošli sme do jedného domu a Harry ma oprel o dvere .
„Tak , prečo sme behali ?“Spýtala som sa medzi tým , ako som lapala po dychu .
„Novinári . Naháňačka . My .“Povedal a všetko rozdýchaval
„Uhmm , prečo rozprávaš heslovite ?“ Spýtala som sa a začala som sa rehotať . Z neznámych príčin !
„Nevládzem rozprávať .“ Tiež sa začala smiať .
„Ale smiať sa vládzeš !“ Usmiala som sa a on sa na mňa tiež usmial . Pozeral sa mi do očí . A zase ! Tá trápna chvíľa ticha ! Ale niečo sa mi nepozdávalo . Harry sa ku mne smrteľne pomaly približoval . Nevládala som mu odolávať a TAKMER sme sa pobozkali !
„Uhmm , Harry ?“Ozval sa hlas za Harrym . Tuším jeden z jeho kamarátov . Ale nie ! Bol to predsa dievčenský hlas ! O čo sa on pokúša ? Má priateľku a pri tom ma chcel pobozkať ? WHAT ?! Pýtala som sa seba .
„Ahoj Gemma .“ Podišiel k nej a objal ju .
„Uhmm prepáč Lili . Toto je Gemma , moja sestra . Gemma , toto je Lili . Moja ....“ Odmlčal sa .
„Priateľka“ Dodala Gemma .
„Nie !“ Vykríkli sme s Harrym naraz . Gemma sa iba šibalsky usmiala a stratila sa v ďalšej miestnosti .
„Dúfam , že si teraz nebude každý myslieť že spolu chodíme !“ Pozrela som sa vražedným pohľadom naňho . On sa len priblble usmieval . „Či ?“ Dodala som s vystrašeným pohľadom .
„Ja im to vysvetlím , že my sme len KAMARÁTI .“ To slovo , kamaráti , hlasnejšie zdôraznil . Prikývla som a išla som za Harrym . Totiž on mi chytil ruku a ťahal ma niekam . Vošli sme do jednej izby , preplnenej ľuďmi .
„Takže Lili . Toto je Louis , Eleanor , Liam , Danielle , Zayn , Perrie , Niall a moja sestra Gemma , ktorú už mimochodom poznáš .“ S úsmevom na tvári mi na každého jedného ukazoval a vravel mi ich mená , ktoré po 5 minútach zabudnem . „A toto je moja ....“ Ukázal na mňa a pritom sa pozrela na ostatných .
„Priateľka“ Dodali všetci naraz a začali sa smiať .
„Nie ! Ona nie je moja priateľka ! Ona je moja kamarátka !“ Zvrieskol Harry .
„A vidíš v tom nejaký rozdiel ?“ Opýtal sa chalan v pruhovanom tričku . Myslím , myslím že , Louis . Asi !
„NIE !“ Skríkol Harry . „Totiž áno !“ Dodal a začal sa od hnevu červenať ! Všetci sa začali smiať !
„Ale no tak láska , povedz im pravdu .“ Začala som sa smiať a Harry sa na mňa vražedným pohľadom pozrel .
„Vôbec mi nepomáhaš !“ Povedal , vyšiel z izby a zabuchol za sebou dvere . Všetci sme sa pozerali na tie dvere , ktoré zabuchol a nezmohli sme sa ani na slovo . Zrazu sa tie dvere otvorili a zjavila sa v nich Harryho ruka , ktorá ma chytila a vytiahla z izby .Ťahal ma na poschodie , asi do jeho izby . Vošli sme dnu a oprel ma o dvere .
„Teraz si zaslúžiš odplatu !“ Šibalsky sa usmial . Iba som sa na neho priblble pozerala .
Harry ma zdvihol a hodil ma na posteľ . Zvalil sa ku mne a začal ma štekliť ! Nie ! To nie ! Ja som strašne šteklivá .
„Harry ! Prosím ! Prosím ťa prestaň !“ Kričala som popri smiechu .
„Toto je sladká odplata !“ Nahlas sa zasmial a znova ma šteklil .
„Harry , prosím . Vážne ťa prosím ! Ja to nevydržím !“ Už som vrieskala . Už som bola v kŕčoch od smiechu , tak som vládala už len ako tak sa smiať .
Harry zrazu prestal !
„Čo sa deje ?“ Vyvalila som na neho oči .
„Takže mám pokračovať ?“ Spýtal sa a ani nečakal na odpoveď a ďalej ma šteklil .
„Harry , prosím ťa ! Veľmi pekne ťa prosím !“ Začala som . „Už skľudni preboha tie svoje hormóny a už ma neštekli !“ Dodala som a začala som sa smiať . Už prestal . ALELUJA !
„Oooo , ďakujem ti bože !“ Začala som sa náramne smiať .
Vstala som z postele a chcela som odísť .
„Kde ideš ?“ Spýtal sa ma Kučierka .
„Za ostatnými . Čo si pomyslia ? Čo sme robili !“ Hodila som na neho vražedný pohľad , ale moje oči sa naďalej smiali a to som už zakryť nevedela .
Harry tiež vstal z postele a zišli sme dole . Všetci sedeli v obývačke a pozerali TV .
„Ehmm“ Odkašľal si Harry keď sme vošli . Všetci na nás hodili vražedné pohľady !
„Ste vy normálny ? To si to neviete vyriešiť niekedy inokedy , alebo keď nebudeme doma ? Preboha ! Čoho som sa ja musel dožiť !“ Zapišťal Liam .
„Preboha Liam ! My sme nič nerobili ! On ma len štekli , to bola odplata ! LEN odplata ! NIČ medzi nami nebolo !“ Pozrela som sa na Liam a pekne pomaly som mu to vysvetľovala , aby to človiečik pochopil .
♪♫Across the ocean , across the sea .....♫♪
Zvonil mi mobil .
„Prosím ?“ Zdvihla som . „U kamoša .“ „Áno , presne u neho .“ „Ešte nie !“ „Dobre“ „Pa“ Dokončila som rozhovor s mamou a mobil som si odložila do vačku na nohaviciach .
„Počuj , ty máš rada Justina Biebera ?“ Spýtal sa ma modrooký blondiačik . Niall .
„Podľa zvonenie v mobile si to mohol spoznať .“ Uškrnula som sa na neho .
„Tak vitaj sestrá !“ Zakričal .
„Čo ?“ Spýtala som sa a pozrela som sa nechápavo na Harryho .
„On je tiež belieber .“ Povedal Zayn .
„Tak vitaj bro !“ Zapišťala som a z celej sily som ho objala .

„A ktorú pesničku máš od neho najradšej ?“ Spýtal sa Niall .
„Je ich viac , ale medzi moje najobľúbenejšie patria : Be Alright , Believe , Mistletoe  a staré dobré Baby !“ Zakričala som . Harry sa na nás znudene pozeral z druhej sedačky a niečo si mrmlal pod nosom .
„Baby , baby , baby ohh . Like baby , baby , baby , noooooo .“ Začali sme s Niallom spievať a pri tom sme sa náramne bavili .
„Už vás prešla tá Bieberománia ?“ Zafučal na nás Harry .
„Sorry zlato , ale ešte nie .“ Vyplazila som mu jazyk .
„Ja už budem musieť ísť , bro .“ Postavila som sa zo sedačky a objala som Nialla .
„Maj sa , sis .“ Zasmiali sme sa a vybrala som sa k dverám . Harry ma pekne nasledoval .
„Už ideš ?“ Pozrel sa na mňa a vyšli sme von na dvor .
„Už by som mala . Zajtra idem zase do školy .“ Povedala som smutne .
„Ale zajtra je piatok , čiže zajtra môžeme zájsť niekde . Hlavne tam , kde nebudú novinári !“Povedal a usmial sa na mňa .
„Ale počkať ! Prečo ťa vôbec tí novinári naháňali ?“ Spýtala som sa s prekvapeným výrazom .
„Ty vážne nevieš kto sme ? Nepočula si ešte o nás ?“ Spýtal sa .
„Ako ja viem , že ste boli pred 2 rokmi v X Factore a skončili ste na 3. Mieste . Držala som vám palce , ale po tom čo ste vypadli tak som o vás nepočula . Totiž ako som vás ani nevyhľadávala . Nemysli to v zlom hej . Ale akože vy ste teraz slávny ?“
„Áno sme . Čudné že si o nás ešte nepočula . My sme jedna z najznámejších skupín na svete .“
„Bože ty si narcis !“ Zasmiala som sa a štuchla som ho pod rebrá .
„Jediný narcis je Zayn !“ Povedal a zasmial sa .
„Možno som vás už niekde počula , ale ja si nepamätám . Sorry .“ Pokrčila som plecami .
„Baby you light up my world like nobody else ...“ Začal spievať .
„Panebože ! Povedz mi že sa mi len sníva !“ Zakričala som a buchla som sa po čele .
„Tak čo ? Si si spomenula na nás ?“Spýtal sa . „Či ?“ Dodal .
„Preboha ! Moja kamarátky Kaťa a Zuzka vás milujú ! Ja som vedela že vás poznám ! Ja som to vedela ! Bože ja som tupelo !“ Znova som sa buchla po čele .
„Lil , prosím ťa už sa toľko nebi !“Zasmial sa a chytil mi ruku . „Dober , nespoznala si nás. To je problém ?“ Pozrel sa mi hlboko do očí a s tým ma začal hypnotizovať .
„Ako je to problém ! V X Factore som vás úplne žrala , ale potom som sa o vás prestala zaujímať ! Počula som pár vašich pesničiek a podľa toho som ťa spoznala !“
„Aha ! Si čudná .“ Hodil na mňa nechápavý pohľad . „Robím si srandu ! Si úplne NORMÁLNA .“ Dodal a zasmial sa .
„Už vážne musím ísť .“ Povedala som .
„Dobre , ale zajtra okolo 6 večer zájdem po teba a prídeme ku nám , hej ?“
„Okey“ Objala som ho a odišla som . Bývam iba o ulicu ďalej , takže som bola doma asi tak za 10 minút .

„Kde si toľko trčala ?! Mala si byť doma pred pol hodinou !“ To bola prvá veta , ktorú som začula keď som vošla do domu .
„Aj tebe ahoj , mami .“ Povedala som .
„Choď do izby ! Na stole máš večeru , keď zješ tak tanier prines dole .“ Zakričala mama z kuchyne .
Vyzula som si topánky a odišla som do svojej izby .
„OMG ! Špagety ! Mám dosť !“ Prevrátila som očami . S nechuťou som všetko zjedla . Nie že nemám rada špagety , ja ich milujem ale predsa som teraz na ne nemala chuť .
Dojedla som a tanier som odniesla dole do kuchyne .

Vrátila som sa do izby , odlíčila som sa , osprchovala som sa a prezliekla som sa do pyžama . Vrátila som sa do izby , zvalila som na posteľ a pípla mi SMS .
Dobrú noc , Lili . xxx-Harry“
Iba som sa nad tým pousmiala  a odpísala som mu .
„Dobrú noc , Hazzo . xxx-Lili“
Zablokovala som mobil a položila som ho na stolík . Zaspala som neskoro v noci s divným pocitom . 

4 komentáře: